miércoles, 9 de septiembre de 2009

Font Mora i la Grip A

Ahir vaig portar a la meua filla a l'escola, vaig entrar a parlar amb la mestra per a preguntar-li quines mesures anaven a prendre per a previndre la grip A.
Em vaig quedar de pedra quan me va dir que la Conselleria d'Educació dirigida per l'anglòfil Font de Mora no havia enviat cap protocol ni cap material de neteja de mans ni cap paquetet de tovalloles de paper. ¡Increïble!.
Després vaig coincidir amb una mare que porta al seu fill a una altra escola del poble. Li vaig preguntar si a la seua escola havien dit o fet alguna cosa. Me va dir el mateix. Res de res.
Es a dir, els xiquets i xiquetes valencians no li importen a la Generalitat gens ni miqueta. ¡Què s'apanyen!
Segur que a Canal 9, la TV del règim, ni una paraula d'aquesta horrible gestió. Per a d'ells si que hi ha diners. I molts.
¡Què les escoles obrien el 7 de setembre se sap des del passat mes de juny senyor Font de Mora i ha fet tard!

1 comentario:

  1. "Chambero": benvingut al món dels blocaires. Només volia comentar-te que a Font de Mora el podem criticar per anglòfil, barraconer, etc. però se l'ha de felicitar per deixar-nos tranquils amb totes les mentides mediàtiques sobre la Grip A.
    T'emplace a llegir aquest post del blog de Toni Pitarch on se demostra la falsedat d'aquesta grip de ficció:
    http://desdevila-real.blogspot.com/2009/09/crisi-igual-grip-economica.html
    E.P.A. (El Portugués de l'aigualimón)

    ResponderEliminar