lunes, 30 de noviembre de 2009

Horari Museu

Us imagineu anar a qualsevol ciutat, voler visitar el principal museu de la mateixa i trobar-vos amb un cartell semblant a aquest



Doncs no aneu molt lluny, el teniu al Museu de la Casa de Polo. Acabe de fer la foto fa 15 minuts.
I no tenen ni ordinador per a fer-lo més bonic. A mà com quan les granotes se convertien en prínceps, en temps de Blancaneus.

Las cuentas del Gran Capitán

Algunos son tan listos o nos hacen a los demás tan tontos que son capaces de dar cifras estadísticas de afluencia y gasto en la feria de Santa Catalina antes de que esta cierre. Se supone que el pseudoperiodista que escribe esto lo ha mandado al periódico a mediodía o, como mucho, a media tarde, antes de cerrar la feria.
Pero ya sabe cuánto se ha gastado cada visitante preguntando a una parada cuando el comerciante no sabe si ese cliente ha comprado en la parada de más allá, sólo en la suya o cuántos visitantes no se han gastado ni un euro. Y el concejal dice que han acudido tantos mil sin disponer de tornos, ni entradas ni polissero que vaya contando.
Pero da igual, la cuestión es rellenar. Lo de menos si la información está contrastada. Como esta, la mayoría

Excomunió



 

 

jueves, 26 de noviembre de 2009

Volen sancionar per reciclar


El nostre ínclit ajuntament ha decidit que si ens pillen dipositant plàstics, cartrons o llaunes a les vores dels contenidors quan aquestos estan plens ens posaran una multa de "notemenees" d'entre 750 i 3000 euracos....
Bé, doncs vaig a dir-vos què fer si us arrimeu al contenidor amb les escombreries separades i els trobeu plens: ni se us ocurrisca deixar-les dalt o al costat. No què eixirà el polissero del seu amagatall i us fotra el sou d'un o tres mesos. Segui caminant un poc i quan gireu el cantó les tireu en terra o dins del contenidor de fems genèrics.

¡Vaja forma de motivar el reciclatge que tenim per ací! En lloc de buidar els contenidors en temps i forma ens volen ablair a multes. ¡Aneu-vos-en a fer la ma poques llums!

miércoles, 25 de noviembre de 2009

Esquizofrènia ppera permanent

No fa molts dies en una entrevista a Cuatro TV l'insigne González Pons va dir que ells ja hagueren pagat el rescat i els pescadors de l'Alakrana ha estarien a casa.
Avui al congres la becaria portaveu i algú que altre botafumeiro del mateix partit s'esgarren les vestidures afirmant que el govern ha pagat el rescat i que això es inadmisible.

Aquestos pperos me tenen atabalat. Són capaços de dir el mateix i el contrari a la mateixa hora i en el mateix lloc i quedar-se tan amples.

Me pregunte: ¿quina classe de medicació prenen? Té més efectes secundaris que això de dir qualsevol cosa i a l'estona una altra distinta. ¿Serà qüestió d'anar amb compte?

En aquest poble sembla que l'efecte bipolar també circula. A qué si Clausell que també ets capaç de de dir blanc pel mati i negre per la vesprada?

martes, 24 de noviembre de 2009

Vamos a contar mentiras tralara

No es nuevo que los señores concejales se pongan delante de la sumisa prensa local y les suelten las trolas como si fueran longanizas: a ristras.
Hoy leo una sarta de ellas aquí, dadas por el concejal de bibliotecas, así, con dos cojones, en plural: bibliotecas. No sé dónde estará la segunda o la tercera. La primera está en el mismo sitio que estaba cuando un servidor pasó a de EGB a BUP
Bueno pues una trola es esta



Probad a ir a la web www.bibliotecaoberta.com si os funciona me lo decis que tengo ganas de ver que han puesto por allí. Yo llevo tres días sin poder acceder.

lunes, 23 de noviembre de 2009

Palabras fascistas

Esteban González Pons, representante de propaganda PPera dijo:
«A Zapatero lo va a sacar de la Moncloa una cacerolada»
 Señor Pons eso es lo que hizo Pinochet en Chile. ¿Esta Vd deseando que algo similar ocurra en nuestro país? No sería mejor esperar que le sacaran de la Moncloa por la mayoría de votos.

¿Se le ha ido el subconsciente a la parte consciente o es que está cagaico por el futuro suyo y de la plana mayor PPera valenciana cuando lo de Camps llegue a término? 

domingo, 22 de noviembre de 2009

Hacia el infinito y más allá

El nostre alcalde diu a Mediterráneo - no podia ser altre - que hi ha infinites actuacions per a reduir l'atur al nostre poble
Infinites en són tantes que si se li'n lleven 20 ni se nota. En realitat si a infinit li restem 20 el resultat segueix sent infinit.
Per això m'haguera agradat que després d'amollar, més bé evacuar, aquesta parida sense que el periodista se n'anara a gitar-se, el senyor Rubert el Infinit, haguera nomenat no 20 sinò 5 actuacions per a reduir l'aura al nostre poble.
Per què una de dues. O Rubert el Infinit està mentint o el senyor Rubert és un irresponsable per no activar mitja dotzena d'actuacions per a minvar l'atur.
I és que la llengua no té os.

sábado, 21 de noviembre de 2009

Los caraduras


Qué importa si se pagan los trajes, que importa si reciben regalos millonarios, que importa si enriquecen y se enriquecen a costa del erarrio público, qué importa se se trocean contratos para darlos a dedo a sus amigos, familiares y queridos... nada de eso importa.
Lo que importa es que la justicia no pueda hacer su trabajo y seguir tirando del dinero del contribuyente.

Naseiro, Zaplana y otors pperos ya lo consiguieron.  ¿Por qué no intentarlo otra vez?

jueves, 19 de noviembre de 2009

Un cuarto y mitad

No compro nunca el catálogo publicitario que se autodenomina POBLE, la revista de Vila-real. No lo compro por eso, por mentir. Si eso es una revista la hoja parroquial es la biblia.
Bueno, pues tomando café en un bar la cojo prestada del rincón en donde tienen todos los folletos que les van dejando los repartidores y me decido a darle una pasadita.
En esas estaba cuando me topo con el titular que reproduzco para que veáis que no miento. 1/4 de valencianos.... ¡¡¡ anda que hay que tener narices para poner algo así en un titular!! Narices y poca molla dentro del cabezón. La foto no me ha salido bien, pero se ve claramente la parida.

jueves, 12 de noviembre de 2009

20 anys de la caiguda del mur de Berlín

Fa ja 20 anys que a Berlín se van carregar el mur i ací encara no hem tingut collons de fer desaparèixer la séquia major del mig del poble.

martes, 10 de noviembre de 2009

Receta: Pollo al Ayuntamiento

Ingredientes
Un pollo
Un despacho
Varios chorizos

Preparación
1. Se coge el pollo y póngasele una corbata
2. Colóquesele en el mejor despacho de un ayuntamiento.
3. Rodéesele de unos chorizos frescos.
4. Déjesele a su antojo durante un tiempo.
5. Y el solito se va haciendo rico, rico, rico...

lunes, 9 de noviembre de 2009

sábado, 7 de noviembre de 2009

Les vares de medir dels pperos

Sabut és que els pperos tenen dues vares de medir. Una blava i una altra roja. La blava és infinítament llarga, extensible, acoblable... La roja microscòpica.
El nostre señor alcalde, com bon ppero, en té un joc. De fet cada ppero rep un estoig amb les vares quan s'inscriu en el partit.
Bé, doncs el sabut de l'alcalde diu a la premsa. Eixa premsa que li ho reprodueix tot sense qüestionar-se res, que per això cobra:

El alcalde de Vila-real, Juan José Rubert, criticó ayer la visita del secretario general de los socialistas en la Comunitat, Jorge Alarte, afirmando que "una cosa es predicar y otra dar trigo". Y se refirió a su promesa de generar 6.000 puestos de trabajo en la ciudad indicando que "su partido es el principal creador de paro". Por ello, pidió a la oposición que "apoye el PMOP, que ayudará a dar riqueza a la ciudad". Además, señaló irónicamente que "Alarte, que tiene la respuesta absoluta a la crisis, tendría que estar en las Naciones Unidas, porque ningún economista ha sabido explicar ninguna técnica para acabar con el desempleo". Y le solicitó "dos dedos de frente antes de decir algo así ante personas que no llegan hasta fin de mes"

El tal Rubert hauria de recordar acò.


viernes, 6 de noviembre de 2009

Pordioseros

He de confessar que el futbol me la porta fluixa, però aquest vídeo sobre la polèmica que han muntat els presidents dels equips de futbol i a la que s'han afegit els pperos defensant que els multimilionaris contractes paguen poc més que el que paga una persona amb un sou de dos mil euros nets dóna vergonya.

Delincuentes digitales confesos

Hoy leo esta perla en el periódico:
Las televisiones locales se resisten a desaparecer con el encendido digital y la puesta en marcha de la Televisión Digital Terrestre (TDT), el 31 de diciembre. Todas las que no tiene licencia, una veintena en la provincia, desde Castellón, a Vila-real, la Vall, Benicàssim, Betxí, Borriol, Almassora, Onda, l´Alcora, Torreblanca, Alcossebre, Segorbe, Almenara, Torreblanca, Benicarló o Vinaròs, entre otros, quedarán en una "situación de ilegalidad", según el director de Telecomunicaciones de la Conselleria de Administraciones Públicas, Luis Gestoso. La consellera Paula Sánchez de León fue explícita al asegurar que "la que no tenga licencia, la cerraremos".

Las que todavía pueden emitir en analógico hasta el 31 de diciembre, día D del click hacia la televisión digital, no se conforman. José Antonio Marzá, gestor de infraestructuras en canales como Castalia TV, Mi TV de Castellón o TVO, lo tiene claro: "Seguiremos emitiendo en digital".
 Pero, aunque sea ilegal va y, seguimos leyendo:

Las que todavía pueden emitir en analógico hasta el 31 de diciembre, día D del click hacia la televisión digital, no se conforman.
José Antonio Marzá, gestor de infraestructuras en canales como Castalia TV, Mi TV de Castellón o TVO, lo tiene claro: "Seguiremos emitiendo en digital

El tal Marzá amenaza con icumplir la ley y lo declara a la prensa. Pues ya sabe la consellera a quien tiene que enchironar el 1 de enero. Y si no lo hace se meterá en un charco llamado "prevaricación", porque avisada ya está.

miércoles, 4 de noviembre de 2009

Viva Fabra, viva el PP de Castelló

Davant d'aquesta notícia me pregunte ¿quan tardarà Fabra en apuntar-se el punt? ¿Li guanyarà Rubert o Clausell o el dàtil o el cuñao de Karina? Esperem un poc.

domingo, 1 de noviembre de 2009

Canal 9Trola

Els de Canal 9 s'han acostumat tan a dir el que els passa pels collons i pensar que l'audiència és tonta, tonta, tonta que ja amollen mentides en qualsevol pseudonotícia de les que posen per a omplir minuts en els seus NO-DOs.
Tracteu de trobar les dues troles en aquesta emesa el dissabte.




Obvi no: ni Guadalest té el cementeri més alt de la Comunitat - només cal pensar en els de Morella, Catí, Vistabella..) ni és el segon monument més visitat d'Espanya. Però resulta que el Museu del Prado tampoc és el primer. Vegeu si no aquesta notícia.
En resum. Per a fer una televisió roïna cal que el personal siga horrible i aquesta notícia demostra que ni s'han informat ni ho saben fer. Total, ¿per a què?